Framtidsplaner

Funderar på att börja plugga i höst, för att sen skaffa mig mitt drömjobb som är... vaddå...? Jag är snart 30 år och vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor. Jobbigt.

Hur som helst, blir väl kvar på Twilfit över sommaren iallafall, sen är det dags för mig att skaffa mig ett "ordentligt" jobb på liiiite fler timmar än dom 8 jag har nu i veckan. Eller plugga. Jag har ingen aning faktiskt!

Uppanbarligen saknar jag stallet, och jag skulle mycket väl kunna tänka mig att börja jobba i stall igen, inte som ridlärare nödvändigtsvis, bara som stallpersonal skulle vara toppen! Nackdelen är dom tidiga mornarna som hör till.... Kanske man skulle fixa hästskötarexamen till att börja med?
Är det någon därute som har stall och behöver personal? Säg bara till :)

Nä, dags att göra sig iordning och gå till jobbet!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Det där med jobb alltså.. urs. :P Vad vill man göra? Vad vill man bli? Hmm..

2010-04-14 @ 18:19:43
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tolla

Ja men eller hur. Jag fattar inte att man redan i gymnasiet (eller när man väljer till gymnasiet) förväntas veta vad mna vill jobba med....



KRAM

2010-04-14 @ 18:39:28
Postat av: Moa

SV: Tack Tolla :-) Jag hoppas att du följer med någon gång!

2010-04-16 @ 12:43:18
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/Ledigajobb/Annonserledigajobb/2010/GladoRidsallskapiHuddingesokerridinstruktor/



Gladö Ridskola söker ridinstruktör =)

2010-04-16 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0