Fredag

Idag ska jag, Vilja, farmor och farfar åka till landet, mitt smultronställe :) Mormor och morfar är redan där (dom är pensionärer och bor mer eller mindre där) och det var ett tag sen vi sågs! Undrar om dom tycker att Vilja har blivit stor?

Landet ligger i Östergötland, i st Annas skärgård, ganska nära Söderköping. Det har varit i släkten länge och består av 2 bostadshus, det "gamla" och ett annat som byggdes -92 (kallas såklart för 92:an).

Det är konstigt, när jag var liten (alltså i tidiga tonåren innan man fick vara hemma själv...) var vi alltid på landet hela somrarna tillsammans med alla sjuttioelva sysslingar och då ville man inget hellre än att vara hemma i stan med kompisarna på sommarlovet. Nu, X antal år senare, får man vara glad om man kommer till landet en vecka på sommaren, att vara där en hel sommar skulle vara alldeles UNDEBART! Hur tänkte man då egentligen? Fattade man inte vad man hade som så många andra saknade?

Hmmm...


Kommentarer
Postat av: sofie

sv; har tagit texten (a), såå bra är jag inte på att skriva ;P

kraaam på dig :D

2010-04-30 @ 18:39:31
URL: http://sofiewallin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas att ni får en trevlig valborg, kram!

2010-04-30 @ 23:55:42
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hoppas ni har det kalasbraaa!!!! <3

2010-05-01 @ 17:12:54
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0