Pärlviken...

Saknar Pärlviken tiderna. Alla människor! Alla hästar!

Läser ju en del bloggar som handlar typ bara om stallet och shit vad man saknar det! Fiona är ju kanon och jätterolig att rida och Runsten är ju en jättefin anläggning men det är ju inte så att man sitter och snackar i flera timmar som man gjorde på Pärlviken. Mitt hjärta tillhör liksom Pärlviken!

VILL SKAFFA HÄST OCH KOMMA TILLBAKA TILL PÄRLVIKEN!! Ska nog åka dit och bli av med lite abstinens nu i veckan tror jag :) Och spana in Millans nya häst!

Kram

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Haha, ja för en hoppsadel har jag ju råd med.. Får se hur det går med dressyrsadeln som vi ska åka med om ett tag. Ska ringa och boka tid idag tänkte jag. Hänger du med om tiden passar dig? :-)

2010-04-09 @ 09:26:53
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Tolla

Haha :) Ja det gör jag gärna! Det vore kul!

2010-04-10 @ 10:22:37
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0