Finally!

Hej hopp!

Jag veeeeet att det var länge sen jag uppdaterade bloggen...

Livet har väl rullat på som vanligt på sistone, följande har hänt sen sist:
- Jag, Vilja och moster Krickan har varit på Lekslottet



- Fiona är såld
- Jag har börjat rida Norton alias "Pricken"



- Jag har fått veta att jag får behålla jobbet på Twilfit (jag hade ett vik som jag nu fått!)
- Det har också hunnits med en hel del picknickar och grillkvällar och några dagar på stranden



- En kväll på krogen (Snaps och sen Kellys)
- Vilja har kommit över sin "dammsugarskräck"



Det var väl det!

Att se fram emot nu:
- Vilja börjar på nya dagiset imorgon!
- Kräftskiva :D
- Hösten med allt det innebär, plocka fram tjocka tröjor och alla ljus, jag gillart!

Nähä, dags att dricka upp kaffet och städa lite medans Vilja sover! Lovar att det inte dröjer 1 månad tills nästa uppdatering ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Nejdu, nu får det inte ta en månad tills nästa inlägg. Haha.. Stora tjejen som dammsuger! :) Ja, snart är det Kräftskiva.

2010-08-11 @ 09:50:24
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0