Solo

Ikväll är en sån där fredagkväll när jag sitter själv hemma, idag med ett glas kallt rosè och en liiiiiiten godisskål. Vilja sover och Krille är på race. Med tanke på vilken dag det är idag (fredagen den trettonde) håller jag verkligen tummarna för att allt går bra för dom inatt!

Var hos Pricken idag också, det var så jäkla varmt att jag inte pallade att rida, tömkörde istället. Gick väl ok för att vara första gången jag tömkörde Pricken iallafall!

Nu blir det väl kolla lite TV (men inget läskigt...) och sen gå och sova i tid. Imorgon är det jobb som gäller.

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för idag vännen. Puss&Kram

2010-08-13 @ 21:27:05
Postat av: Johanna "Tolla"

Tack själv <3

2010-08-13 @ 21:49:12
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0