Obehagligt.

Som ni alla vet var det någon som sprängde sig i Stockholm den 11 december. Mycket olustigt. Ingen verkar veta vad som var målet med attentatet eller om det finns flera bomber "på gång" i Stockholm eller i övriga Sverige. Hur som helst tycker jag att detta är mycket obehagligt. Åkte tunnelbana i onsdags (alltså några dagar efter bomben) och ändå känner man att "shit, det kan mycket väl vara så att det smäller en bomb till närsomhelst". Risken att det skulle ske är väl hyfsat liten men betydligt större än den var innan lördagen.

Sen kan jag inte annat än tycka lite synd om invandrarna i Sverige som många säkert tittar en extra gång på för att se om det är något skumt. Vilket i sin tur är orättvist mot alla andra (invandrare) som alldeles säkert är helt oskyldiga till det som hänt. Jag har själv tittat en extra gång! Har ni?

Usch. Obehagligt är bara förnamnet.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, urs. Obehagligt är det verklligen. Och vet du vad det värsta är? Reaktionerna från Media.. "Är JULHANDELN hotad?" "Vågar man sig ut och handla julklappar?" Men vad fan.. Ge er. Vågar man gå ut i Sverige är väll frågan? Trött blir man. Försöker lägga det åt sidan bara.. jag har så delade åsikter om jag skulle grotta in mig i skiten. "Ska vi ta in fler invandrare eller hotar det OSS?" Eller som dig.. "Stackars de andra invandrarna.." Aja.. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR. :) Livet är fantastiskt. Hoppas att lilltösen var söt som mus på julspelet på dagis oxå. Kram till dig, vi ses i mellandagarna, utgång närmar sig. Yeeeey!

2010-12-19 @ 09:44:46
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0