Whats new?

Ja det har hänt lite grejer sen sist! Bara bra saker som tur är :)

Har ju hunnit ha Lando ett tag nu, han är verkligen en toppenhäst! Då både jag och Krickan varit sjuka en hel del har vi fått hjälp av en tjej i stallet att rida Lando, det har gått jättebra! Dom har både hoppat, ridit på åkern i djupsnön (själva var dom också) och allt har gått bra.
Vi har fått hjälp av bästa P (tack!!!) att göra en foderstat också, så Krickan har varit iväg och köpt lusernhack och mineraler.

Det har kommit snö som aldrig förr! Och idag snöar det igen. HÄRLIGT tycker jag men förstår att folk som jobbar ute tycker det är lite onödigt med så tidig vinter.

Och , JAG HAR FÅTT JOBB :D Det är ett deltidsjobb som jag ska kombinera med jobbet på Twilfit. Jag sitter i kundtjänsten på ett stort TVabonnemangsbolag kan man säga. Jobbet är inne i stan så det innebär ju tyvärr att det blir minst 2,5 timmes resväg (fram och tillbaka alltså) varje dag jag jobbar.
Är inte helt säker på att jag fixar detta jobb, det är ju en hel del frågor (både om abonnemanget och även tekniska frågor) och sen är det ju så att det är ju bara dom missnöjda kunderna som ringer.... Ingen ringer och säger "fan vad bra allt funkar" direkt... Har bara jobbat en dag, sen fick jag vara hemma och vabba 2 dagar. SÅ, jag ger det en månad eller så. Men kul ändå! Trevligt folk man jobbar med!

Har även hunnit julpynta lite här hemma, nya gardiner och julstjärnor. Behöver storstäda men det får bli en annan dag, går liksom inte när man är hemma med lite kinkigt barn.

SAKER ATT SE FRAM EMOT:
- Skatteåterbäringen
- Julafton
- Julfest med Krilles jobb (alltså Tessi och Larsa) om en vecka
- Förhoppningsvis Helloween nästa lördag
- Glögg hemma hos P & A

Snart blir det kinamat med bästa Carina och Bella <3

Kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0