KAOS...

Står här i köket och tittar ut på kaoset utanför mitt fönster... Bilar som inte kommer upp för backen, eller som kommer upp men som lite längre upp får möte (det är knappt plogat så det är liksom bara en bil som får plats), måste stanna och sen inte kommer iväg igen.
Är så glad att jag inte behöver ut och köra idag!

Idag är jag ledig så jag och V är hemma, har precis ätit frukost. Hade väl tänkt åka till päronen i Rönninge men dom sa på TV:n nyss att det är en massa inställda avgångar och förseningar så vi struntar nog i det.

Kanske kan städa lite istället?

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

wooow, en uppdatering!!!!! haha, mycket snö är det!

2010-02-04 @ 11:29:40
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tolla

Haha kul Sara ;)

2010-02-04 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0