Måndag

vilket innebär jobb, mina föräldrar ska vara barnvakt (som vanligt...) Men nu har vi iallafall fått dagisplats, den 11/3 börjar min lilla skrutta på Jägargården! Hon har blivit så stor! Det kommer att kännas jättekonstigt att lämna bort henne, nån annan ska trösta henne när (eller OM) hon blir ledsen.. Känns både läskigt och skönt! Inte minst för att mina föräldrar "slipper" vara barnvakt hela tiden (vilket dom säger inte är något problem). Men ändå!

Jag svarade ju på några annonser förra veckan, vilket resulterade i 3 kommande provridningar! Spännande! Kommer jag ihåg hur man gör? Kommer jag ens upp på hästen?? Det ska bli jättekul iallafall! Hoppas mest på en som står här i Södertälje, men vi får se. Återkommer efter varje provridning!
Och imorgon ska jag kanske åka till gamla stallet och rida en kompis häst, hon är gravid och får inte rida och ville ha hjälp.

Det rullar på!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Moa N

Nej, ingen pulka blev det, men jag åkte på rumpan ner för en backe bara för att jag inte kunde låta bli. :p Blev ju snöig och blöt, men det var det värt. ;)



Är det K du ska rida? Roligt!



Surfade precis på Buke istället för att plugga, och någon hade länkat till en häst på Tungelsta Ridklubb. http://www.tungelstaridklubb.se/ Gå in på Hästar och Ponnyer -> Stora Hästar och Östen. Är han inte väääldigt lik Affe?! Både kroppsbyggnad och i huvudet, och i färgen!

2010-02-08 @ 15:29:48
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kul! Jag vill oxå rida. Tror ja ska göra som dig.. söka medryttarhäst. Ja, tänk att barnen blir stora med tiden.. Haha! :)

2010-02-09 @ 18:57:22
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tolla

Moa- Ja det var han! Hade han inte haft vitt på ena bakbenet hade jag trott att Affe fortfarande levde!



Det blev ingen ridning (ja, K hade det varit), jag var tvungen att jobba... Men har som sagt några andra på g. Rider du nåt? Förutom stunden på Z?



Sara- Gör det!!



Kram

2010-02-10 @ 08:51:21
Postat av: Moa N

Nej, rider ingenting regelbundet, bara ibland åt min kompis Ellen när hon inte kan rida sin ridskolelektion. Red Zorino igår också, det var jätteroligt! :D Väldigt trevlig häst det där.



Hoppas du hittar någon trevlig medryttarhäst fort som attan. USCH vad jag saknar ridningen.

2010-02-11 @ 14:23:35
URL: http://stereo-m.livejournal.com
Postat av: Emma

Det är väl inte måndag idag...? Uppdatera tack!!



Kram!

2010-02-11 @ 21:40:20
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

UPPDATERA Ja.. UPPDATERA! Annars går jag in och byter till nån ful design.. Moahaha!

2010-02-11 @ 21:59:56
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0