Medryttarhäst hittad!

Igår fick jag ett mess från en "gammal" Pärlvikare, som undrade om jag fortfarande sökte medryttarhäst. Hennes häst är en fin äldre dam med hjärtat på det rätta stället! Välutbildad, känslig och jättetrevlig. Och, man kan rida ut själv. Så det verkar som om jag hittat min medryttarhäst nu!
Tilläggas kan att jag känner ägarna och deras häst sedan många år, och har ridit henne några gånger i skogen så jag vet vad det är för häst (och ägare) redan, känns skönt!

Har inte spikat detta än men förhoppningsvis är det klart under dagen (dom ska troligen flytta från deras nuvarande stall till ett stall nära mig, det är det som avgör det hela)! Om flytten blir av kommer hon stå på en kanonfin anläggning med skrittmaskin, stort ridhus, flera utebanor och massor med skog.

Trallalallala!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Vad kul, lägg upp lite bilder så jag får ta del av det roliga. Kram!

2010-02-25 @ 21:51:32
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Peeerfekt. VILKEN HÄST?? :D

2010-02-25 @ 22:56:57
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Moa N

Är det M:s F? Kommer inte på några andra äldre välutbildade damer. :p

2010-02-25 @ 23:22:06
Postat av: Tolla

Hej!

Bilder kommer så fort allt är klart! Ja Moa, det är M:s F :)

Sara jag berättar mer så fort det är spikat och klart, du vet nog vem det är :P

Kram

2010-02-26 @ 07:53:25
Postat av: Moa

:) :) :) :) :) !!

2010-02-26 @ 10:14:10
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Moa N

Det är ju helt perfekt, vilken bra lösning! :D

2010-02-26 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0