Vinter!

Jag älskar vintern! Och så här mycket snö var det alldeles för länge sen vi hade. Visst, det blir såklart en massa strul med bussar och tåg, men ändå... I love it! Kanske för att jag slipper både tåg och bussar (oftast...) och köra bil gör jag inte så ofta nu för tiden.

När vi hade stallet hade jag nog inte varit så glad åt all snö däremot. Skotta för att komma in på parkeringen, skotta sig in i stallet, pulsa med 30-40 hästar till hagarna... Fruset vatten...

Hur som helst, sluta klaga på att det äntligen har blivit en riktig vinter!

Kram

Kommentarer
Postat av: Moa N

Haha, jag tänkte precis samma sak. Det är ganska mysigt med all snö (fast jag tycker det är lite jobbigt nu, kunde inte ta mig till skolan idag) men GUD SÅ SKÖNT att man inte jobbar i stallet den här vintern. ;)

2010-02-22 @ 10:55:24
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

ELLERHUR!!!!! Älska snön. Älska vintern.

2010-02-22 @ 19:58:39
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej, jag har fått nog av snön... Sorry girls!

2010-02-22 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0