Då var det dags!

även för mig att skaffa blogg! Tyckte liksom det var på tiden, många av mina vänner har ju bloggar som jag gärna läser.

Ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt liv, som jag delar med sambo och dotter.

Är idag hemma med V som nu ligger och sover, hon vaknar nog närsomhelst. K jobbar, han har sån flax! Kom på typ för 2 veckor sen att han inte hade något jobb efter pappaledigheten (gamla firman gick i konkurs) och några dagar senare ringde det nån från en firma och på stående fot erbjöd K jobb. Så nu jobbar hen heltid, jag har mina timmar på Twilfit och V får vandra runt lite medans vi båda jobbar. Så fort vi får dagisplats får jag försöka hitta nytt jobb med fler timmar, har idag bara 8 timmar/veckan. Skönt tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej gumman!

Kul att se att du också börjat blogga. Kanske kan sporra mig att uppdatera min blogg lite oftare...haha..

Kram

2010-01-29 @ 11:59:04
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

ÄNTLIGEN EN TOLLABLOGG!

2010-01-29 @ 12:37:49
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Tolla

Ja men eller hur! Fattar att det tagit sån tid, det var ju hur enkelt som helst!

2010-01-29 @ 13:03:46
Postat av: Pwö

Åh vad kul att även du skaffat dig blogg ... blogga är kul och läsa andras bloggar är också himla skoj :D KRAM

2010-01-29 @ 14:20:41
URL: http://hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0