Larvigt!

Alltid när jag är själv hemma (eller hemma med V) börjar jag alltid tänka på spöken och monster och annat läbbigt... Så, klockan tickar på och jag sover inte trots att jag borde, vet ju att V vaknar runt 8 imorgon bitti och att jag ska jobba.

Men, likförbajat sitter jag här i soffan med datorn i knäet och tänker på vad som KAN finnas under sängen. I garderoben. På balkongen. Vet ju egentligen att chansen att det är så är väldigt liten, om den ens existerar!

Men allvarligt. Jag är snart 30 år och har fortfarande inte sett några monster (fast jag vet ju att det finns varulvar i skogen;)).

Med andra ord, GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Johannaaaa!!! Så här kan du ju inte hålla på. TOK! Det finns inga farliga monster. Tro mig!

2010-01-31 @ 10:15:07
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va kul att få följa mer i Er varddag!!



Å klart att det finns monster.. Fast hos mig är det mest 'äkliga människor' som gömer sig under sängen eller utanför och tittar in i fönstren. Bäst att vara på sin vakt ;)



Kram /Alex

2010-01-31 @ 21:00:34
URL: http://alexnorelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0