Dagen D

Snart är det dags! Våran efterlängtade årliga heldag med start på Djurgården, picknic, kallt rosé, trevligt sällskap och en filt att sitta på. Sen ska vi in på Grönan och dom som vill åka grejer gör det, vi andra chillar med kanske ett till glas rosé :) Själv ska jag gå i Lustiga Huset, det är kul! Åka berg och dalbanor är INTE min grej, det överlämnar jag till andra! Förra året åkte jag nån "barnberg och dalbana" (måste ha blivit lurad!) och trodde min sista stund var kommen...

Sen blr det taxi hem till Sommarstigen där vi har laddat upp med mer dricka och korv med bröd att grilla. Nice :D

Fick just reda på att Sara ska föjla med ändå, hon hade annat planeret egentligen! Åååå vad kul det ska bli!

LÄNGTAR <3

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag räknar snart ner timmar och minuter.. Wiihiii!

2010-06-04 @ 10:34:05
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Sandra H

Vad mysigt :)



Småskratta lite när man läste om din barnberg och dalbana :P hihi



Kramar

2010-06-04 @ 20:39:41
URL: http://teamsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0