<3

Vi har ju varit på inskolning på dagis med prinsessan. Första dagen var i torsdag, då var både jag och Krille med hela dagen. Sen fick hon feber och var hemma fredag, men igår var det dags igen. Jag var med hela dagen, kändes ganska onödigt eftersom hon knappt tittade på mig, kom ibland och kollade så att jag var kvar bara.

Idag fick jag "order" om att försvinna en stund, så jag pussade henne hejdå och sa att jag skulle gå, då blev hon lite kinkig och sprang efter mig, men jag gick bara som fröknarna sagt. Sen stod Vilja och en fröken och vinkade åt mig i fönstret, Vilja med världens största leende :)
Jag promenerade hem till Carina och käkade lunch i lugn och ro, med mobilen brevid mig (och JA, jag hade ringsignalen på!).

Efter 2 timmar gick jag tillbaka till dagis, då hade barnen precis ätit lunch och Vilja blev lite ledsen när jag kom och ville komma upp och gosa och det fick hon så gärna!

Imorgon ska jag bara lämna henne och sen hämta vid 2, men vara tillgänglig OM det skulle vara nåt. Så jag ska passa på att åka till stallet, hoppas på sol :)

Summan av kardemumman- min lilla bäbis har blivit STOR och ska vara på dagis själv imorgon <3

Kram från en STOLT MAMMA!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja och snart är hon en trotsig tonåring med finnar och hela kittet ... hihi

Närå skoja bara riktigt så fort går det inte men nästan. Njut nu ... glöm inte det ... njut av alla dagarna för tidern rinner snabbt. Snart får du inte pussa och gosa längre.

KRAM

2010-03-16 @ 22:38:27
URL: http://hastliv.blogspot.com
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Åhh vad härligt. =) Stoora barn har vi nu allihopa!

2010-03-17 @ 07:03:53
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Carina

Tiden går för fort!

Våra små prinsessor har blivit stora!

Tänker på kryssningen när vi precis berättat för folk att vi skulle ha barn. Känns som i går!!!!



Kram

2010-03-17 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0