...

Jag vet att det har varit lite dåligt med uppdateringar på sistone. Det har liksom inte hänt så mycket nytt, den här veckan har det varit inskolning på dagis (vilket har gått jättebra, VIlja har varit själv onsdag, torsdag och fredag!) och så har jag varit i stallet.

Har börjat kolla lite på jobb, och sökt en del. Nu när vi har dagis och så är det kanske dags för mig att börja jobba lite mer...

Ikväll är Krille ute på krogen och imorgon ska jag ut med ett gäng tjejer, ska bli jättekul! Hoppas vi kommer in på hrmm... Kellys... hrmm... den här gången :S

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Hoppas ni får en kaaanooonkväll imorgon!!! <3

2010-03-19 @ 21:58:17
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0