FIONA

Här kommer en liten presentation om min nya medryttarhäst Fiona! Hon är en dam i sina bästa år med hjärtat på det rätta stället! Kan det mesta, tycker det är kul med både hoppning och dressyr. Och man kan rida ut själv på henne! Hon ägs av Moa och hennes familj och står på lyxanläggningen Runsten.

Var och red henne igår, då var det hoppträning i ridhuset samtidigt som jag red och jag kände mig bara liiiiite ivägen! Det blev ett kort ridpass, kände lite på henne mest.

Idag var jag där på dan så jag skrittade ut en sväng innan jag gick in i ridhuset. Det låg lämpligt 2 bommar framme som vi galopperade över, jag vet inte vem som tyckte det var roligast! Fiona blev piggare och piggare hela tiden och styrde själv mot bommarna :D

Nu får jag hålla mig tills nästa vecka :)

Natti natti!

P.S Bilder kommer så fort jag lärt mig hur man gör :P

Kommentarer
Postat av: Pwö

Vad roligt för dig!! Men synd du inte hittade en häst ute hos oss istället så vi kunde rida ut tillsammans :D

Ha det gott!

KRAM

2010-03-05 @ 20:02:50
URL: http://hastliv.blogspot.com
Postat av: Tolla

Ja det hade ju varit trevligt, kollade med Millan men hon trodde inte det fanns några på Pärlviken. Hoppas allt är bra med er!

KRAM

2010-03-05 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0