Härligt!

Solen skiner! Det är en sån där typisk "rida ut dag"! Ikväll ska jag ju faktiskt till stallet och rida min nya medryttarhäst, men tyvärr är det nog lite mörkt för att rida ut då, inte för mörkrets skull men för att jag inte känner till ridvägarna. Det är ju inte så kul kanske att rida vilse första gången man rider ut på ett nytt ställe. Nä, det får vänta tills jag är ute på dagen.

Hade ijuförsig tänkt åka ut på dan idag, men när jag började tänka kom jag på att för att hinna till stallet innan jobbet måste jag lämna Vilja hos päronen typ 9, senast. Och då hade jag typ 2 timmar i stallet innan jag måste stressa hem, duscha och springa till jobbet. Så, idag blir det kvällspass i stallet. Imorgon ska jag nog ut på förmiddan!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0