Jag dansar aldrig nykter...

Igår var det ju fest hos Carina. Vilket rolig fest! Som vanligt samlades vi tjejer på toan och drack skumpa :)

Jag hade med min en vinare och sen var vi några som skulle dela på en dunk. Men av någon konstig anledning drack jag upp mitt vin, sen dansade jag typ resten av kvällen och natten (och jag som "aldrig" dansar...) och kom på typ på väg hem att "va fan jag har ju inte druckit nåt knappt"! Jag hade helst sonika dansat och glömt bort spånken. Det har typ aldrig hänt förut...

Hur som helst, det var en RIKTIGT BRA FEST!! Bra party kompisar, vin och bra musik. Mycket bra :D

Tack tjejer och killar för en kanonkväll!

Haderajan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0