Lördag 6 mars

och ni vet väl vad det innebär? PARTY hos Carina, hon fyllde år i onsdags. Det ska bli så kul! Träffa en massa gamla partypolare, dricka skumpa i badkaret, allsång osv. Just like old times!

Vilja ska vara hos mamma och pappa, som så många gånger förr. Det kommer gå bra!

Imorgon kommer det kanske en liten uppdatering om ikväll, beror på hur bakis jag är :) Det är iallafall inget barnkalas imorgon som förra gången det var fest då vi kom hrmm... 5 timmar försent.... Sorry Tessi, Larsa och Ebba :)

KRAM PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

PAAAAARTYY PAAAAARTYY!!!!!! :D:D:D:D Ses snart.

2010-03-06 @ 10:12:07
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Vi övade mest på skänkelvikningar. Jag är lite "osammansatt" i mina hjälper, så hela lektionen gick mest åt åt att koordinera min rangliga ungdomskropp ;)

2010-03-06 @ 11:13:35
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Carina

Jaaaaa! Det skaa bli så kul! Kanske måste ge dig en puss eller två! = )

Kraaaaam

2010-03-06 @ 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0