R.I.P.

Fick idag veta att en gammal elev/stallkompis häst fick tas bort idag, det var en fraktur och påföljder på den (om jag förstod det rätt...) som gjorde att Candy idag fick åka till Trapalanda och äta en massa gräs, springa runt och busa på friska ben tillsammans med Affe och Kajsa (och Sirre, Benke, Gulliver mfl).

Får mig såklart att tänka på när Affe och Kajsa fick lämna jordelivet, vilka tankar man hade då- gör jag rätt? Det kanske läker ändå fast veterinärerna inte tror det? Han/hon kanske nöjer sig med att bara gå och skrota i en hage resten av livet?

Alla mina tankar hos dig Millan! Jag förstår precis hur du känner, men det blir faktiskt bättre!

Massor med kramar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är så tråkigt med alla fina hästar som har gått bort :-(

2010-03-31 @ 21:12:03
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad häte hästen? :'(

2010-06-14 @ 14:44:59
URL: http://lovisabjerken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0