Delade åsikter...

Jag brukar i vanliga fall bara tycka det är skönt att vara hemma själv (eller jag och Vilja) en kväll då och då, nu har det varit flera veckor i rad då jag och Vilja är själva hemma en (minst) kväll i veckan.

Visst, Krille brukar ju åka på Birka och gå ut och det är ju inget konstigt med det! Men jag känner mig liksom lite utanför. Förut (alltså innan Vilja) var vi nästan alltid tillsammans, både vardagar och helger, förutom när vi inte jobbade såklart! Men nu är det han eller jag som är borta, det är inte så ofta vi gör saker tillsammans själva utan Vilja (missförstå mig inte, hon är viktigast av allt!!!). Men jag vill också att vi får lite "egentid" förutom på vardagarna när Vilja sover. Framförallt nu när det varit så himla härligt väder några dagar! Bara sitta och grilla och umgås och sippa på ett glas rosè.

Känner mig allmänt missnöjd, på mig själv först och främst men också på livet i allmänhet. Blä.

Ser iallafall fram MYCKET emot midsommar, som ska avnjutas på mitt kära landställe mid mina nära och kära, det ska verkligen bli underbart! Och så himla kul med lite "nya" människor som ska med (ni vet vilka ni är <3)!

JAG ÄLSKAR ER <3


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag är ny ^^, Puss på diiiiig!

2010-05-21 @ 22:06:39
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Millan

Kan inte lilla Vilja vara hos exp mormor och morfar elr farmor och farfar elr nån annan, kanske 1-2dagar i månaden, så du oxå får lite egen tid och du och Krille ensama kan umgås??



Hoppas allt annat är bra med dig!

KRAM!

2010-05-22 @ 10:32:40
URL: http://hhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Carina

Sötis! 5e juni är det party som gäller oavsett väder så ska vi gosa,partaja, sjunga, åka karuseller, rulla runt i gräset och ha det allmänt underbart! Utan barn!

Inte långt kvar..... LÄNGTAR!!!!

2010-05-24 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0