Ny vecka, nya tag!

Jaha då var det måndag igen! Ganska skönt tycker jag :)

Som ni vet fyllde jag år i onsdags vilket skulle firas i fredags. Och det gjorde det, med besked! Precis som vanligt spårade det, det var helt VILT. Helt GALET! TACK alla som var där och gjorde min 30årsfest till en av dom bästa, EVER! <3 ÄLSKAR ER <3 

Fick ju presenter också. Fick halsband och anmband av fam Olsson och Bella & Kim, en kofta från Sand och en sminkväska full med Lórealsmink och rynkkräm av Peter & Andre, en korg med ostar, kex, vindruvor och vin av Sara & Rasmus.
Fick även hårprodukter och presentkort på bio av Erre, Johan, Steffe, Susanne och Benny. Av Tommy & Carro fick jag ett hot shot set och örhängen. Av Carina, Cattis & Bella fick jag en tanthink med bl.a pimpade diskhandskar, vuxenblöja, rynkkräm, Hemmets Journal, tantvin och tantgodis. Av Krickan, Tessi & Larsa + barn fick jag en middag på stan plus en Spökvandring i Gamla Stan. Av päronen fick jag en Didriksson vinterjacka. Plus en massa jättefina BLOMMOR!! Har jag glömt nån hoppas jag att jag inte blir lynchad för det.... Ber om ursäkt i förväg :) 

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tack för en galen, helt vild och underbar fest. Love you!

2010-11-01 @ 21:54:22
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0