HANDIKAPPAD

Är jag utan min kära iPhone som bestämt sig för att förbli avstängd efter att jag skulle starta om den när det hade hängt sig i morse. JA, jag erkänner att jag är lite smått beroende av den och känner mig handikappad utan den! Jag kan inte ringa, messa, facebooka, spela favvospelen Bubbles och Yatzy. Vad ska man då göra hela dan ;)

Nä allvarligt, jag överlever nog ändå. Skönt kanske att vara utan den ett tag? Ska ju ändå till stallet snart och där har jag ingen mottagning ändå. Landopojken ska få sola rumpan idag och gå naken ett tag :) Myyyyysigt!

När jag lämnade Vilja i morse skrek hon vid grinden till dagis: "Här ommer jag!!!" Gullunge <3 <3 <3

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0