Jag lever!

Ja, om ni undrar alltså så lever jag fortfarande. Jag har inte haft nånting att skriva om känns det som! Men här kommer iallafall en update om livet.

Sommaren har gått alldeles för fort tycker jag! Hade tidig semester (v 25&26 och 28&29) så jag har ju haft "vardag" ett tag nu. Nästa år ska jag ta sen semester! Men, sommaren för mig brukar innebära mycket jobb (jobbar ju mest när alla andra på jobbet har semester liksom) så det blir väl lite extra klirr i kassan vilket såklart är skönt! Har nu också på riktigt börjat kolla på nytt jobb, hur bra jag än trivs på Twilfit funkar det inte med 9 timmar/veckan!! Men det är svårt att söka jobb när man inte vet ritikgt vad man vill jobba med.

Har ju också börjat min kurs, Hästkunskap, distans med några träffar under hösten på Strömsholm. En träff är avklarad, det var riktigt kul och även om jag inte direkt lärde mig nåt nytt fick men en rejäl uppfräschning! På torsdag är det dags för nästa träff.

Vilja växer så det knakar, har under sommaren gått och blivit nästan torr (har blöja på natten hemma och en stund på dagis för att undvika onödiga olyckor). Vi trivs bra i lägenheten!

Hästfronten då? Ja, Lando har gått på bete under sommaren och ska väl snart stallas upp. Kan väl inte direkt påstå att jag har varit i stallet speciellt mycket under sommaren, och ridsuget är typ borta och jag har funderat över varför det är så och kommit fram till att jag saknar Affe. Jag vill rida Affe och lalla runt i skogen på långa tyglar, inte sitta på en hoppjerka som knappt kan skritta. Ja, jag vet att jag är töntig nu, det är inget fel på Lando men det är nog inte min typ av häst! Och jag vet att Affe är borta och kommer aldrig mer tillbaka, hur mycket jag än vill det <3

Jaha, det var väl det. Är det nån därute som har ett jobb till mig får ni gärna höra ev er! Är öppen för det mesta :)

Kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0