...

Inget nytt att rapportera egentligen. Svackan fortsätter. Kan man inte bara ta lite ledigt från livet ett tag? Åka nånstans och bara vara.

Var i stallet i morse, jag & Vilja. Hon tycker det är ganska roligt att hjälpa mig att mocka :) Men det märks på henne nu att hon är frisk, ska hålla på och testa mammas tålamod emellanåt. Men hon verkar fatta att morsan just nu har väldigt lite av den varan :) Imorgon och på fredag är det dagis för skruttan, jobb för mig.
Imorgon har bästa C lovat att bjuda på lunch, ska bli nice :) Prata lite utan barn, det var länge sen <3

Nä, nu ska jag fortsätta hosta ut lungorna. Over and out :)


Kommentarer
Postat av: Tiger

Kram från Oss! <3

2011-02-09 @ 18:50:57
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0