Nytt jobb.....

.....igen. Var på gruppintervju i tisdags, det skulle ta typ 2 veckor innan man fick besked men jag fick ett mail om anställningserbjudande redan igår! Får se hur det går :) Jag kommer alltså from nästa vecka börja arbeta som tidningsbud. Jag är verkligen ingen nattmänniska, men det kommer inte vara varje natt liksom. Jag ger det en chans så får vi se :)

Annars inte så mycket nytt, jag börjar (peppar peppar....) känna mig bättre. Är hemma med Vilja idag, hon hade feber i morse.

Har inte ridit nåt på sistone, så där finns det inte mycket nytt att berätta. Imorgon fredag får vi "finbesök" av Krilles kusins man, vi ska visst grilla!!! Vem har bestämt att man bara ska grilla på sommaren? Grillar ni på vintern?

Sen på lördag är det fest hos svägerskan som fyller år <3 Jag börjar jobba 10,45 på söndag så det blir nog hyfsat lugnt för min del ;)

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Ehh neeeej det blir inte lugnt för din del! Du är ju mästarnas mästare på att vara pigg dagen efter. Förväntar mig Ööööööösss hela kvällen/natten!

Puss

2011-02-24 @ 12:42:13
Postat av: Johanna "Tolla"

Haha! Ja det finns väl en risk att det blir vilt. Bara jag tar mig till jobbet sen brukar det bli bra :)

Puss på dig <3

2011-02-24 @ 13:16:43
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Lugnt? Nix. Det kan du glömma.

2011-02-25 @ 21:31:09
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi grillar nästan året om :)

Bara några månader när det är som mest snö som vi inte gör det. Men så fort den värsta snön smält undan så åker grillen fram igen ...mums :)

KRAM

2011-02-25 @ 21:39:25
URL: http://hastliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0