Svacka

Just nu har jag en svacka i livet känns det som. Allt rullar på som vanligt, men dom j***a förkylningarna som ständigt avlöst varanda sedan oktober börjar tära på en! Kan man inte bara bli FRISK snart? Så man orkar ta tag i sig själv, leta lägenhet, söka jobb, komma igång med ridningen och träningen. Jag VILL börja träna! Men först måste jag bli frisk.

Skönt iallafall att Vilja verkar vara frisk, förutom hostan. Ingen feber längre! 

Till helgen kommer föräldrarna hem igen, trevligt! På lördag är det fest, har inte riktigt bestämt mig för om jag vill gå. Känner inte så många där, och lämna bort Vilja när hon hostar och vaknar på natten känns inget vidare. Men en sovmorgon skulle inte sitta fel :)

Kram på er <3 

Kommentarer
Postat av: Carina

Efter regn kommer solsken min gamle vän. Och snart är våren här. Tänk så mycket roligt vi har framför oss. Hudik, midsommar, djurgården, lek med flickorna, öland, kräftskiva m.m. Håll ut en liten stund till för nu vänder det. Jag lovar!!!

2011-02-09 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0