(förra) Årets...

bok: Blev tyvärr inte så många böcker...
film: Avatar (eller var det året innan den kom?!?)
TV serie: Criminal Minds
dilemma: Jobb... Vikten...
nya vän: Maria <3
gamla vän: C & T & B <3 Älskar er <3
fest: Frestad att säga min 30-årsfest men kräfkskivan var nog snäppet bättre :)
händelse: Alla framsteg Vilja gör! Svårt att bara komma på en grej...
resa: Den var lätt... Öland i somras!
dröm: Att få ett jobb
inköp: Lando :) Fast det var ju inte jag som köpte honom, utan Krickan. Kanske TV:n då?
saknad: Affe såklart... Fast också mitt gamla liv litegrann :(
kärlek: Mina nära och kära <3
blogg: Min egen, haha :) Nä allvarligt, följer några bloggar men inte dagligen. Annars är det väl dom som ni kan se här på bloggen under "länkar". 
outfit: Är väldigt nöjd med min lilla svarta som jag köpte till min fest! 
häst: Måste ju säga Lando som helt klart har potential, men även Pricken som också har en plats i mitt hjärta!
årstid: Vintern
glädje: Att alla nära och kära hållit sig friska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0