Idag

Skulle jag ha ridit, städat hemma, läst lite, tvättat, förbetett middagen och städat ut julen. Men, Vilja var dålig i magen i morse så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma med henne.

Så av ovanstående saker har jag bara städat lite och tvättat. Och varit i stallet och mockat, Vilja var med såklart och tyckte det var jättekul att hjälpa mig att mocka, hon hade en spade med sig (hemifrån alltså) och slängde mest ut spånet... Vilja krattade vid silaget medans jag gjorde påsarna och hon skrattade åt mig när jag kånkade vattenhinkar :) Bussigt <3

Mammas lilla prinsessa kanske blir en stalltjej hon också? Hon kan säkert flirta till sig en liten ponny om några år, eller vad tror ni :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa N

Det är klart hon ska ha en ponny! ;)

2011-01-21 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0