Listan #dag 1#

OM MIG

Jag heter Johanna Fredrika Stange, fyllde 30 den 27 oktober förra året. Jag bor för tillfället i mina föräldrars villa med min sambo Krille och vår dotter Vilja.

Jag jobbar på Twilfit i Södertälje, där jag trivs jättebra! Önskvärt skulle vara fler timmar såklart :)

Har ridit och hållit på med hästar sedan jag var liten, nu hjälper jag Krickan med hennes nya pärla Lando. Har tyvärr inte riktigt hunnit på sistone men nu i januari kommer det lugna ner sig!

Annars gillar jag att läsa, Michael Connelly är en favorit. Lättlästa "tjejböcker" av tex. Marian Keyes är också en favvo!

På TV kollar jag gärna på typ CSI och Criminal Minds (men inte om jag är själv hemma :S) och Greys Anatomy. Är nog en av de få jag känner som inte kollar på Desperate Housewives!

Jag det var lite kort och gott om mig. Inga överraskningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0