Listan #dag 11#

MINA SYSKON

Jag har två syskon, min bror FREDRIK som är 2 år äldre än mig. Han bor här i Salem med sin sambo och sina 2 bara (varannan vecka iallafall) men tyvärr träffas vi inte så ofta vilket jag såklart tycker är jättetråkigt! Han jobbar som snickare (just nu tror jag att han sätter ihop kontorsmöbler typ...).
Precis som en storebror ska vara är han busig och har väl alltid varit den som bråkat och busat mest av oss tre! Eller det kanske bara är min uppfattning...?

Sen har jag en lillasyster, CHRISTINA "KRICKAN" som är tre år yngre. Hon bor i Huddinge med sin hund, Keeta. Vi umgås ganska mycket, antagligen för att vi har hästintresset tillsammans och har delat alla våra hästar samt jobbat tillsammans på Pärlviken.
Krickan är som alla andra "minstabarn" lite borkskämd, kanske inte så mycket nu men när vi var mindre märktes det. Hon fick komma hem när hon ville, jag och Fredrik hade minsann tider att passa ;) Såna saker!

Jag älskar såklart mina syskon, men det innebär inte att jag alltid tycker om dom :)

Kommentarer
Postat av: Krickan

Löööve y!

2011-01-19 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0