Listan #dag 13#

DEN HÄR VECKAN

Har än så länge varit som de flesta andra veckor. Idag är det onsdag, och jag är ledig! I måndags och tisdags var det "vardag" dvs: Frukost, lämna på dagis, hem, göra sig iordning, åka och jobba, hämta på dagis, handla, hem, laga mat, softa, leka med Vilja, byta om till pyjamas, bortsta tänderna på Vilja, lägga Vilja, kolla på TV, läsa, borsta tänderna, gå och sova.

Idag har jag varit i stallet (och igår, men då hann jag bara mocka), mockat till Lando och Pricken, gjort hinkar och påsar, fyllt en massa vattenhinkar, ridit Lando.

Imorgon är jag helt ledig dvs jag ska inte ens till stallet! Men jag ska vara hemma, städa, tvätta osv.... Fredag är det stallet igen, lördag jobbar jag, päronen kommer hem i helgen, söndag är jag ledig :)

Ja just det! Imorgon ska jag och Carina plåga oss genom ett step pass på Gymmix :) I like :)

Det är som vanligt med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Krickan

Kul att ni ska ge det en chans igen! Svettigt!!

2011-01-19 @ 20:51:51
Postat av: Johanna "Tolla"

Ja :) Men kul! Ska du inte haka på nån gång också?

2011-01-20 @ 11:04:28
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Krickan

He he... Kanske, kanske inte.

2011-01-21 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0