Listan #dag 14#

MITT BÄSTA HÄST/RIDMINNE

Oj oj oj.... Hur ska jag kunna säga bara ett? Det får bli ett par stycken istället, utan inbördes ordning :)

- När jag gick Ridledarkursen på Strömsholm såklart. Vi (jag och Affe) var i vår allra bästa form och det var sååå kul! Han gick bättre än nånsin och jag var så nöjd efter kursen!

- När Jippan fölade <3 

- Alla gånger jag haft en riktigt bra lektion på Pärlvikentiden. Och det var många sådana kan jag lova! Mina fina elever (och ponnysar) som (oftast....) gjorde sitt allra bästa! Så stolt över er :D

Det finns såklart många många minnen, men jag kan inte skriva alla här.... Då kommer jag försent till jobbet ;)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0