Listan #dag 8#

ETT ÖGONBLICK

Det finns några ögonblick i mitt liv som jag tror för evigt kommer att finnas där, jag kan inte bara säga ett. Här kommer dom :)

VILJAS FÖDELSE kommer jag såklart alltid komma ihåg, även om jag just då var ganska hög (på lustgasen) och omtumlad efter att ha legat i 23 timmar. Ett av de bästa ögonblicken i mitt liv!! 

När AFFE SKADADE SIG kommer jag tyvärr också alltid komma ihåg. Det hände under en hoppträning (hans medryttare red) och både jag och Krickan var där och kollade. När han landade efter hindret på tre ben förstod jag direkt att det var kört. Jag såg bara Affe och hörde bara mina egna hjärtslag. Det var fruktansvärt :(

När JAG OCH KRILLE blev tillsammans såklart :) Även idag 15 år senare kan jag vara sådär härligt nykär <3

Puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Krickan

Nummer 2 är ett minne jag aldrig kommer att glömma! Vi såg på varann å visste båda att det va kört, ändå blev det ett hugg i hjärtat när vi fick det bekräftat. Ingen kommer kunna ersätta honom! (Förlåt Lando) :(

2011-01-14 @ 16:13:54
Postat av: Tolla

:(

2011-01-14 @ 23:47:33
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jag tror att alla som haft med Affe att göra vet vilken fantastisk kille det var. :) Jag minns iallfall bara bra saker med Affe. :)

2011-01-15 @ 14:19:51
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0