SAMMANFATTNING

Ska väl göra som alla andra :) Här kommer en sammanfattning av 2010!

- Året inleds med att jag & Svägerskan tränar på Gymmix i Rönninge, vi var väl där ett par gånger iallafall... Step tyckte jag var roligast, kanske nåt att ge sig på igen?
- Vill skaffa medryttarhäst, provrider 3 innan jag kontaktar Moa (eller hon kontaktade mig kanske???) och jag börjar rida Fiona. Hon står på Runsten (vilken anläggning!!).
- Under sommaren säljs Fiona och Norton aka Pricken kommer istället. Jag fortsätter vara medryttare, funkar hur bra som helst!
- I mars börjar Vilja på dagis, inskolningen går som på räls! Mammas duktiga tjej <3
- Vännerna C & L gifter sig!
- Vännerna T & L får en dotter 1/4, Vera!
- Midsommar tillbringas på Landet med släkt & vänner
- En liten raodtrip till Öland, bara jag, Krille och Vilja. Vilja tältar första gången!
- Lida Country Festival med Svägerskan, Tiger med många flera!
- Picknick och bad på Sundby Gård med vännerna och svärföräldrarna
- I augusti var det Kräftskiva hos oss...
- Jag och Krille firas våran 15-årsdag <3
- Jag fyller 30...
- Krickan köper häst, 6-åriga Lando! Han bor på Stall Uringe, där också Pricken står och Becca & Bombay.
- Vilja fyller 2 <3
- Jag skaffar jobb och säger upp mig (samma jobb...)...
- Julspel på dagis, Vilja är mus :)
- Julbord med T & L, Strömma Kanal med utgång.
- Jul firas hos oss, mycket fina klappar till Vilja såklart med också till oss andra!

Och såklart en (hel) del festande, både ute och hemma.

GOTT NYTT ÅR <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0