Tillägg!

Här kommer ett tillägg till MITT BÄSTA RID/HÄSTMINNE

- När jag på ett ridläger var ute och red med en grupp barn. Jag red Garp, en fjordvalack som ägdes av en annan tjej i stallet. Jag var ute med en grupp duktiga barn och vi red barbacka allihopa. Det var dåligt väder och precis innan "galoppbacken" började det åska, blixtra och spöregna. Vi dundrade upp för galoppbacken i fullt ös med blixtrarna ovanför oss, vilken känlsa det var! Har nog aldrig (eller väldigt sällan) ridit så fort!

- Och alla andra gånger man dundrar fram i fullt ös, gärna på en låååång grusväg, och ögonen tåras av vinden, man känner 500 kg häst under sig. Alla som varit med om detta förstår nog vad jag menar! Så himla härligt! 

<3 

Kommentarer
Postat av: Krickan

SÅÅÅ underbart!

2011-01-21 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0