Uppdatering.....

Som ni märkt har det inte blivit några inlägg på sistone vilket har berott på att vi (igen...) inte haft något internet hemma.
Så, eftersom jag ligger typ 10 dagar efter med min fina lista, har jag bestämt mig för att skita i den helt enkelt!

Annars har det inte hänt så mycket, igår var jag på Heron med Krickan, Carina och Tessi och käkade middag och gick på bio. Det var skönt och välbehövligt! Vi såg "Love and other drugs", bra film som kan rekomenderas till tjejer framförallt... Mycket naket, I LIKE!

Idag kommer bästa Emma till stallet och ska provrida Lando för att eventuellt bli medryttare. Emma red Affe förut och hon är kanon :)

Nä, sitter på jobbet och bloggar men måste då och jobba nu! Ska försöka blogga lite från min Iphone lite tillsvidare...

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen en uppdatering. Skönt att (förhoppningsvis) få tillbaka gamla medryttaren, så vet man att det funkar lixom. :)

2011-01-31 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0