Det är mycket nu!

Full rulle, jobbade mitt första nattpass nu inatt och det gick faktiskt bra! Idag är det Twilfit som gäller, hem och slagga lite och inatt är det jobb igen. Imorgon är jag ledig :) på dan iallafall, natten jobbar jag. Kommer att jobba måndag, tisdag, onsdag natt. Får se hur det funkar men får jag sova på dagen borde det funka!

Och , ni vet min förkylning som aldrig blir bra? Var på Vårdcentralen i fredags och träffade en jättetrevlig läkare. Han trodde verkligen inte att det var en vanlig förkylning utan han trodde det kunde vara lunginflammation. Så nu äter jag penicillin och idag ska jag på lungröntgen. Läbbigt :S

Annars då? Livet rullar på. Har precis bokat 3 biljetter till "The Big Four" på Ullevi i sommar. Det är Anthrax, Slayer, Megadeath och METALLICA som kör en spelning tillsammans. Mycket nice :D Det är jag, Krille och Krickan som ska gå. Roadtrip a´la Old style ;)

Nä, dags att jobba lite kanske?

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå toka! Tänker du lyssna på mig nästa gång när jag säger åt dig att gå till läkaren???

Bli frisk nu så att du kan komma med till gymmet snaaart! Miss U!



Puss

2011-03-07 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0