En lååååååång lista :)

OM DIG
1. Namn – Joahnna
2. Bor – I Salem
3. Syskon – 1 bror + 1 syster
4. Ålder - 31
5. Född - 27 oktober
6. Ögonfärg –Gröna
7. Längd – 158,5 cm
8. Sko storlek – 38-39.
9. Höger eller vänsterhänt – Höger
10. Stjärntecken - Skorpion
11. Hårfärg – Brunt

DAGENS..
1. Låt – Journey - Don`t stop beliving
2. Saknad – Som alltid, Affe <3
3. Kläder – Tights och en ljusblå tunika
4. Smink – Inget
5. Underkläder – Trosor och bh
6. Mat – Thaibuffè till lunch, middag har vi inte funderat på ännu!
7. Köp – Inget
8. Göra sen – Middag, kolla på TV, sova
9. Godis - Kanske...
10. Pinsammaste – Inget

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp – Kan vara kul!
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Benen..
8. Tycker du att du själv är söt/snygg – Ja, tills jag ser mig själv i spegeln :)
10. Du ger mycket komplimanger till andra – Tyvärr är jag dålig på det :/
11. Är du nöjd med ditt förnamn – Ja det är jag väl...
12. Du tycker att du själv är smart – Ibland!
13. Vad är det sämsta hos dig - Dålig lyssnare emellanåt.
14. Vad är det bästa hos dig – Att jag är jag!
15. Har du bra självförtroende – Nja....
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Beror på... Oftast runt en timme.
17. Du tycker om att vara med killar – Ja....
18. Känner du dina grannar – Nä känner dom gör jag inte. Men vi hälsar och så!
19. Vad har du för färg på dina underkläder idag – Hudfärgad BH och gråa trosor. Jag VET att det inte matchar :)
20. Använder du BH varje dag – Ja, BH eller sportbh.
21. Svär du ofta – Nja lite lagom sådär :)
22. Gillar du skolan – Eeee jag går inte i skolan...
23. Har du någon gång skolkat – Jajemän.
24. Spelar du något instrument – Nej.
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? - Ridningen är de enda intressanta.
27. Har du några tatueringar – Nej.
28. Har du några piercningar – Nej, inte längre.
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag -Inte så ofta!
30. Tycker du om sex?- Vem gör inte det?

BRUKAR DU...

1. Sova – Ofta!
2. Ta mediciner du inte borde ta – Nej.
3. Röka - Nej.
4. Snusa – Nej.
5. Dricka – Ja!
6. Skada dig – Nej.
7. Klä dig i svart – Ja, mycket eftersom det är svart dresscode på jobbet.
8. Hata folk – Nä det har jag slutat med..
9. Lita på folk – Mina vänner iallafall!
10. Skada dig med flit – Eee nej det verkar dumt!
11. Drömma mardrömmar – Ibland.
12. Gå i skolan – Nej.
13. Gå i kyrkan - Nej.
14. Ljuga - Nej men vita lögner händer.
15. Vilja dö – Nej!

NÄR...
1. Åt du senast –Ett päron åt jag för några timmar sen.
2. När läste du en bok senast – Igår?
3. Köpte du något senast – Oj. Köpte ju mat idag men det räknas kanske inte?
4. Svor du senast – Idag..
5. Sjöng du senast - Idag, tyvärr :)
6. Klagade du senast – Igår
7. Klantade du dig senast – Hmmmm det vet jag inte....

HAR DU..
1. För många vänner – Nej.
2. Förföljelsemani – Ja på nätterna :/
3. Någon annan psykisk sjukdom – Nej.
4. Skadat någon – Nej...
5. Färgat håret - Ja men det var ett tag sen,
6. Några piercnings – Fortfarande nej.
7. Några tatueringar – Eee fortfarande nej...
8. Egen dator – Ja
9. Gjort bort dig rejält – Säkert!


ÄR DU...
1. Snäll – Ja
2. Snygg – Skönhet ligger i betraktarens öga så det får nån annan svara på :)
3. Söt – Säkert :)
4. Lång – Näe...
5. Kort - Ahmen okej..
6. Klantig – Nej
7. Tönt - Nej
8. Tjock – Ja
9. Smal – Nej
10. Romantisk – Inte så värst..

Hittade listan på en blogg jag kikade lite på :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra längd hihi :)

Jag är EXAKT lika lång :D

2011-03-25 @ 18:35:26
URL: http://hastliv.blogspot.com
Postat av: Johanna "Tolla"

Haha :) Jag är väldigt noga med den där halva centimetern ;)

2011-03-26 @ 09:42:48
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0