Vad händer då??

Ja, vad händer egentligen? Inte mycket nytt att rapportera faktiskt. Idag är det fredag, jag och Vilja är hemma själva och myyyser <3 medans Krille är ute och roar sig på krogen och firar en polare som fyllt år.

Har jobbat i veckan, som vanligt. Jobbade mina 3 nattpass och det känns fortfarande bra, när man väl kommit upp när klockan ringer klockan 01,30. Har kommit hem mellan 04,00 & 06,00 och kan då sova några timmar innan Vilja vaknar och det är dags att gå upp igen. Vet inte om jag hade pallat fler nätter än 3, men 3 funkar än så länge iallafall. Har sagt till dom som undrar att jag tänker avvakta tills första lönen kommer innan jag bestämmer mig om jag ska vara kvar eller inte. Har även jobbat 4 pass på Twilfit, det är ju också kul :)

På hästfronten då? Jo det rullar på. Har inte ridit på ett par veckor (men han rids ju alla andra dagar!!) då jag faktiskt har/hade LUNGINFLAMMTION och går på penicillin. I helgen ska Krickan vara med på dressyrkurs i den nya sadeln som hon ska hämta imorgon, hoppas det går bra!
Sen har vi väl inte riktigt bestämt hur vi ska göra med kusen, men det kan vi ta en annan gång.

Ser mycket fram emot våran lilla roadtrip till Hudiksvall som går av stapeln fredagen den 1/4, hem till Suzanne & Benny på en hel helgs RÖJANDE :) Jag ska ha på mig bikini i bilen & ha Astin på kylning och bara SOFTA i badet hela helgen :) 

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Tiger

Låter som ett helt okej liv! ;)

2011-03-18 @ 20:51:08
Postat av: Johanna "Tolla"

Ja, jag klagar inte :)

2011-03-18 @ 21:14:33
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag vill också ha på mig bikini i bilen men då behöver jag hjälp att hitta en! Hilfe!!!! = )

2011-03-22 @ 08:13:23
Postat av: Pernilla

Åhh hade ju vart j-ligt kul att se dig i bikini i bilen i mars - hihi :D

2011-03-23 @ 00:00:28
URL: http://hastliv.blogspot.com
Postat av: Johanna "Tolla"

Haha Pernilla jag kan lova dig att det inte är någon vidare syn :)

2011-03-24 @ 10:47:02
URL: http://tollasvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0