En LISTA!!

Hittade den här på en blogg jag brukar läsa :)

Lovar du att vara ärlig? Absolut!
Du heter: Johanna Fredrika Stange
Smeknamn: Tolla :)
Låt som du lyssnar på när du är ledsen? Hmmm ingen speciell... Är inte ledsen speciellt ofta :)
Vad tror folk om dig? Oj... Det får du nog fråga nån annan!
Stämmer det? Säkert...
Vad får du oftast komplimanger för? Får inte så många komplimanger, kanske för mina fina t****r
Har du hånglat idag?
Vad säger du för att imponera på någon? Känner inte att jag behöver imponera på nån...
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Ja :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ok"
Var bor du? Salem
Trivs du där? Ja, absolut!
Äger du några Converse? Eee nä.
Brukar du bli för full? Kan hända...
Är du allergisk i mot något? Det skulle väl vara nickel i så fall, blir röd och kliig av oäkta smycken om jag har dom på mig ofta/länge.
Har du haft sex senaste veckan? Kanske det! ;)
Hur svarar du i mobilen? Aaa, Tja eller Johanna om det är okänt nummer
Antal timmar sömn inatt? 4 plus 2 timmar
Sov du ensam? Nä <3
Brukar du komma i tid? Alltid!!
När mår du bra? Nu!
När blev du fotad senast? Undviker att bli fotad men det var i fredags på 30årsfest!
Hur känner du dig nu? Trött men nöjd.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, mycket pga dresscode på jobbet. Annars gillar jag marint och beige just nu!
Vad tycker du om fötter? Tycker fötter är äckliga, mina och andras. Ja, inte Viljas förstås, dom är söta och mjuka och luktar gott <3
Vad saknar du? Affe, Pärlviken. Saknart grymt mycket <3
Hade du en bra kväll igår? Ja :)
Favoritdryck på morgonen? Nån god juice, Pucko :) Och kaffe förstås!
Rakar du benen: Ja, sporadiskt :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott? Hästar/ridning
Vill du hellre ha mail än brev? Mail, allt som kommer i brevlådan är ju bara räkningar!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag absolut!
Har du spytt offentligt? Maybe perhaps
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Haha :) Ingen aning! Kissa kanske?
Är du nöjd med ditt liv? Ja, på det stora hela iallafall!
Är du bortskämd? Nja, på ett bra sätt i så fall!
Vad gör du i morgon? Jobbar, pussar på mina hjärtan <3
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Alldeles för mycket! 
Vad längtar du till? Tills vi flyttar nu i början av juni :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad använder du för shampoo? Brukar använda Barnängens.
Vad är det finaste du fått? Kärlek och Vilja
Hur gammal är du?
30
Tycker du om någon just nu? Jag tycker om många och älskar några!
Om fem månader? Fyller jag, Krille och Vilja snart år. Höstrusk och säkerligen regn...
Du samlar på? En massa skräp... Ska rensas nu när vi flyttar!
Alliansen eller rödgröna? SD
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Krille eller Krickan.
Gillar du golf? Nej.
Vilken tid gick du upp idag? Runt 8.
Har du strumpor på dig nu?
Är det okej att gråta? Såklart!
När grät du senast? Oj, jag kommer faktiskt inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa en ny bil. Handpenning på hus om det finns några pengar kvar :)
Bär du glasögon eller linser? Läsglasögon som jag glömt ta på mig.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte. Men ofta är märkeskläder bättre än billiga kläder. Inte trosor och tröjor, men skor och ytterkläder, då köper jag hellre dyrt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? När Vilja vaknar vid åttarycket.
Vill du gifta dig? Det är inte nödvändigt, i så fall av praktiska skäl.
Vill du ha barn? Har ett och vill inte ha fler.
Hur vig är du? Totalt ovig
Är du musikalisk? Nä men bra på låttexter. 
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola!
Tror du på ett liv efter döden? Kanske.... Har inte funderat så mycket på det faktiskt.
Tycker du om sushi? Jaa!
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Ja vem har inte det som haft tandställnig?!?
Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Är du bra på att laga mat? Har väl några rätter jag är bra på men jag är inte bra på att bara slänga ihop något sådär som en del är. Men det skulle jag vilja vara!

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Emma

vad kul att se att du är dig lik på de flesta punkter, tycker att du, jag och Erika ska ta en middag snart. Har du tid framöver? Kram!

2011-05-24 @ 18:54:44
Postat av: Johanna "Tolla"

Hej! Ja det är inte mycket som har ändrats :)

Ja det tycker jag verkligen, skickade just ett meddelande till er på FB!

Kram!!

2011-05-25 @ 12:09:16
URL: http://tollasvilja.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Haha knappt jag heller. Du vet, man lär sig bara dessa kurser i skolan, sen har man ingen användning av dem. Enda anledningen till att jag läser Ma:C är ju för att jag vill kunna bli pilot i framtiden, där kursen krävs. Men antagligen kanske det har att göra med att man måste vara rätt smart och logisk när man har ett sånt yrke. Jag tror inte att ekvationen på bilden kommer visa sig framför mig uppe bland molnen (;

2011-05-25 @ 16:52:35
URL: http://hejmoa.webblogg.se/
Postat av: tiger

kul med listor! borde smo den.. men orkar inte! haha..

2011-06-02 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0