Oj oj oj...

Oj vad länge sen det var jag skrev nåt i bloggen!!!! Anledningen till det är väl att det inte finns så mycket "nytt" att skriva om.
Här kommer iallafall en uppdatering!

- Mitt "nya"/andra jobb som tidningsutdelare (nattetid) funkar bra, det är bra betalt för ändå ganska lite jobb. Men, jag är som ni kanske redan vet, väldigt mörkrädd och det ställer ju till det lite. Vi får se vad som händer :)

- FLYTT PÅ GÅNG! Vi har (på egen hand, inte med hjälp av Akelius.... :/) fått tag på en lägenhet på Skorskogsvägen. Flytt blir det och den räknas bli av i månadsskiftet maj/juni. GILLA!!

- Lando då? Han fick ju en ofrivillig men välbehövlig vila på några veckor pga en hovböld. Han är igång nu och går bättre än nånsin! Red idag och det gick KANON <3

- Vilja växer och utvecklas ständigt, det är så roligt och jag undrar varför jag inte skaffade barn tidigare!

- Jag kommer under hösten att gå en distanskurs på Strömsholm och (förhoppningsvis) ta Hästskötarexamen. Vad jag vill göra sen återkommer jag om senare :)

Ja, det var väl typ det. Ska försöka uppdatera lite oftare om jag fortfarande har några läsare kvar :/

KRAM <3











Kommentarer
Postat av: Moa

Klart du har läsare kvar :-D Här kikar man ju in en gång om dagen och spanar, iallafall. Du finns bland mina "bokmärken" över bloggar jag läser. :-)

2011-05-14 @ 12:19:34
URL: http://hejmoa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0